myildirim43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelir testi yaptırmayan kişilere en üst kademeden prim çıkıyor hocam. Güncel miktarları bilmiyorum ama 3 farklı ödeme kademesi bulunuyor.
Eğer ailenizle birlikte yaşıyorsanız elbette onların da gelir ve mal varlıkları hesaba katılır. Neticede zaten en yüksek primi ödediğiniz için yine aynı yere çıkar en kötü senaryoda

Doğrudur hocam teşekkürler. Ama
Nereden yaptıracağımı da bilmiyorum ki. Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfından yaptırmalısınız diye yazmışlar. Konya'da yaşıyorum ve bu vakıflar da kaymakamlığa falan yönlendiriyor. En son gittiğimde de geri gönderdiler beni anlamadım