• 20-09-2025, 12:03:01
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Ticaretini yaptığımız lisans ürünlerinin her gün Off-Topic’de methodu paylaşılıyor, moderatörler konuları kaldırmıyor, geçen hafta günde minimum +10 sipariş alırken 2 gündür aynı kategoride satış yaptığımız, daha fazla satış yapmak için aynı tarihte Kurumsal Plus üyelik satın aldığımız arkadaşım ile beraber sıfır cirodayız.

    Bu konular 5-10 bin gösterim aldı, muhtemelen bu saatten sonra o ürün kategorisinde ekmek yememiz pek mümkün olmayacak.

    @Coşkun Çetin; elbette forum kültürü önemli fakat bu kötü piyasada ticaret yapmaya çalışan insanlar olarak bunlardan çok kötü etkilendik.
    Bu konuda desteğinizi bekliyoruz.

    Saygılar
  • 20-09-2025, 12:16:52
    #29
    Yazılımsal olarak mesajlaşma sistemi aşırı kötü. Hatta en kötüsü diyebilirim.
  • 20-09-2025, 14:58:47
    #30
    R10’u seviyoruz, ancak bazı mağduriyet yaşayan kişilerin şikâyet konularının sorun çözüldükten sonra kaldırılmasının doğru olmadığını düşünüyorum. Ayrıca, negatif ticaret puanları da silinebiliyor. Bana göre bunların olmaması gerekir. Sırf bu durum nedeniyle birisini uzun süre incelemeden forumda ticaret yapamıyorum. Bu bir kenara bırakırsak güzel bir ortam yakalandığını düşünüyorum.
  • 20-09-2025, 15:04:46
    #31
    1. Açık arttırma konusunda haftada maks 5 tane açabiliyoruz sorun yok ama 1 haftada kaç tane açtığımız kaç hakkımız kaldığı yazsa.

    2. Açılan konuları silememe sadece kurumsal ve kurumsal plusa silme hakkı verilmesi.
    Ama iyi ki R10 var.😊
  • 20-09-2025, 20:18:23
    #32
    Azımsanmayacak derecede toksik insan olması önceden boş vaktim de açar forumda gezerdim. Şimdi ise saçma konuları görmemek için girmiyorum bile.
    Yani adam istediği konuyu açar forumda buna muhalefet olmaya çalışanlarmı off ne uyuz insanlar
  • 20-09-2025, 20:19:44
    #33
    Meta (FB,IG) & Google Ads
    Bağımlılık yapması
  • 20-09-2025, 20:30:13
    #34
    DieseLLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bağımlılık yapması.
    Bunu yazmaya gelmiştim.
  • 20-09-2025, 20:33:49
    #35
    Platin üye
    - Mesajlaşmanın anlık yapılamaması,
    - Ücretsiz mesajlaşma sınırının bulunması,
    - Eksi trade verildiğinde iade yapıldığı için trade'in kaldırılması.
  • 20-09-2025, 21:53:33
    #36
    Engel limitinin 25 kişi olması ve özel mesaj sisteminin çağın çok gerisinde olması sayılabilir bence.