Konu
R10un en kötü yönü ?
20-09-2025, 15:04:46
#31
İbrahimH
1. Açık arttırma konusunda haftada maks 5 tane açabiliyoruz sorun yok ama 1 haftada kaç tane açtığımız kaç hakkımız kaldığı yazsa.
2. Açılan konuları silememe sadece kurumsal ve kurumsal plusa silme hakkı verilmesi.
Ama iyi ki R10 var.😊