Konu
R10un en kötü yönü ?
20-09-2025, 20:18:23
#32
deifoslive
Azımsanmayacak derecede toksik insan olması önceden boş vaktim de açar forumda gezerdim. Şimdi ise saçma konuları görmemek için girmiyorum bile.
Yani adam istediği konuyu açar forumda buna muhalefet olmaya çalışanlarmı off ne uyuz insanlar