R10’u seviyoruz, ancak bazı mağduriyet yaşayan kişilerin şikâyet konularının sorun çözüldükten sonra kaldırılmasının doğru olmadığını düşünüyorum. Ayrıca, negatif ticaret puanları da silinebiliyor. Bana göre bunların olmaması gerekir. Sırf bu durum nedeniyle birisini uzun süre incelemeden forumda ticaret yapamıyorum. Bu bir kenara bırakırsak güzel bir ortam yakalandığını düşünüyorum.