Ülke olarak ne zaman ?
7
●132
- 19-09-2025, 19:21:33Herkes, hakettiği gibi yönetilir...Asuman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://x.com/portovecchiaaa/status/1968868744186228870
https://x.com/bulentmumay/status/1968919412993401134
https://x.com/sencer_s/status/1968784239416971283 - 19-09-2025, 19:26:49Eskilerin bir sözü var "alışmış kudurmuştan beterdir" diye. Artık kanıksadık. Aşağıda konuşan benim komşum. Konuşmanın sonunda 1970'de Almanyaya gittiğimde benzin 70 cent diyor (orada bir yanılma var. O zaman mark vardı. Eur olarak 35 cente karşılık gelir). 55 sene sonra 1.5 EUR olmuş. Yani 55 senede 5 kart artmış. Adamlar enflasyon var diye tantana ediyorlar. Bizde ise bırakın 55 seneyi 3 senede neredeyse 7 kat zam geldi. 8 TL'den 55 TLye çıktı. Elhamdülillah diyip geçiyor millet. Şikayet eden yok. Avrupada saçma sapan işlerde çalışan tanıdıklar her bayram Antalya'da 5 yıldız otele tatile geliyorlar. Buradaki herif bayramda köyüne gidemiyor ama "Avruba Ammariga bisi gısganiyeahhh" diyor. Her millet hakettğini yaşar.
https://www.facebook.com/reel/2311818552592039 - 19-09-2025, 20:31:35seçim yapıldı çoğunluk bunu istedi, o sebeple...
coğrafya kaderindir.. - 19-09-2025, 20:40:30
