Eskilerin bir sözü var "alışmış kudurmuştan beterdir" diye. Artık kanıksadık. Aşağıda konuşan benim komşum. Konuşmanın sonunda 1970'de Almanyaya gittiğimde benzin 70 cent diyor (orada bir yanılma var. O zaman mark vardı. Eur olarak 35 cente karşılık gelir). 55 sene sonra 1.5 EUR olmuş. Yani 55 senede 5 kart artmış. Adamlar enflasyon var diye tantana ediyorlar. Bizde ise bırakın 55 seneyi 3 senede neredeyse 7 kat zam geldi. 8 TL'den 55 TLye çıktı. Elhamdülillah diyip geçiyor millet. Şikayet eden yok. Avrupada saçma sapan işlerde çalışan tanıdıklar her bayram Antalya'da 5 yıldız otele tatile geliyorlar. Buradaki herif bayramda köyüne gidemiyor ama "Avruba Ammariga bisi gısganiyeahhh" diyor. Her millet hakettğini yaşar.
https://www.facebook.com/reel/2311818552592039