Asuman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gündem neden hiç ekonomi, geçim, emekli maaşı olmuyor
Herkes, hakettiği gibi yönetilir...



https://x.com/portovecchiaaa/status/1968868744186228870





https://x.com/bulentmumay/status/1968919412993401134





https://x.com/sencer_s/status/1968784239416971283