• 19-09-2025, 10:53:05
    #1
    Merhabalar ben Amerikada ve Çinden dünyanın bir sıra ülkelerine araba gönderiyorum. Bilmek istediğim bir konu var. Türkiye vatandaşları Çinden kendi adlarına araba sipariş ede biliyormu ediyorsa eğer TR plaka ala bilirmi. Yasal süreçleri nedir bu işlemin bilgisi olan kişi varmı ?
  • 19-09-2025, 10:55:17
    #2
    Gümrükten 30 Euro üzeri ürün geçirince, bedelin neredeyse 10 katı kadar vergi kesiliyor. Ne arabası hocam, şaka yapmayın
  • 19-09-2025, 10:56:20
    #3
    Kişisel Rütbe
    Parayla
  • 19-09-2025, 10:56:55
    #4
    Yani dediğinizi çok anlamadım ne anlatmak istediniz o da anlaşılmadı ama gidiyorsun bayiye sıraya yazılıyorsun veya 2.el sarı siteden alıyorsun bu kadar
  • 19-09-2025, 10:58:06
    #5
    okcanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani dediğinizi çok anlamadım ne anlatmak istediniz o da anlaşılmadı ama gidiyorsun bayiye sıraya yazılıyorsun veya 2.el sarı siteden alıyorsun bu kadar
    Mesela bayi olmadan. Direkt kendizin çinden araba alsanız bunu kendi adınıza TR plaka ala biliyormusunuz
  • 19-09-2025, 11:00:56
    #6
    niks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gümrükten 30 Euro üzeri ürün geçirince, bedelin neredeyse 10 katı kadar vergi kesiliyor. Ne arabası hocam, şaka yapmayın
    Türkiye vatandaşı olmadığım için tamda bilmiyorum hocam sizin yasal prosedürleri.
  • 19-09-2025, 11:03:06
    #7
    Kurumsal PLUS
    Alabildiğimizi nerden çıkardınız ki hocam (ekonomi)
  • 19-09-2025, 11:03:06
    #8
    okcanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani dediğinizi çok anlamadım ne anlatmak istediniz o da anlaşılmadı ama gidiyorsun bayiye sıraya yazılıyorsun veya 2.el sarı siteden alıyorsun bu kadar
    Türkiye'de satışa sunulmayan bir modeli Türkiye'ye Çin'den getirsem nasıl alabilirim demek istemiş hocam arkadaş.
  • 19-09-2025, 11:06:37
    #9
    Hocam bu dropshipping işi değil ki 😅

    Diğer ülkelere nasıl gönderiyorsunuz onu anlamadım. Yani ben tutupta kore'deki bir aracı dediğiniz ülkelerde yaşayanlara satabilir miyim. Devlet demiyor mu sen kimsin diye. Onu çözemedim.