niks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gümrükten 30 Euro üzeri ürün geçirince, bedelin neredeyse 10 katı kadar vergi kesiliyor. Ne arabası hocam, şaka yapmayın
Türkiye vatandaşı olmadığım için tamda bilmiyorum hocam sizin yasal prosedürleri.