Yani dediğinizi çok anlamadım ne anlatmak istediniz o da anlaşılmadı ama gidiyorsun bayiye sıraya yazılıyorsun veya 2.el sarı siteden alıyorsun bu kadar
Mesela bayi olmadan. Direkt kendizin çinden araba alsanız bunu kendi adınıza TR plaka ala biliyormusunuz