Merhabalar ben Amerikada ve Çinden dünyanın bir sıra ülkelerine araba gönderiyorum. Bilmek istediğim bir konu var. Türkiye vatandaşları Çinden kendi adlarına araba sipariş ede biliyormu ediyorsa eğer TR plaka ala bilirmi. Yasal süreçleri nedir bu işlemin bilgisi olan kişi varmı ?