Çin arabalarını nasıl alıyorsunuz ?
15
●670
- 19-09-2025, 10:53:05Merhabalar ben Amerikada ve Çinden dünyanın bir sıra ülkelerine araba gönderiyorum. Bilmek istediğim bir konu var. Türkiye vatandaşları Çinden kendi adlarına araba sipariş ede biliyormu ediyorsa eğer TR plaka ala bilirmi. Yasal süreçleri nedir bu işlemin bilgisi olan kişi varmı ?
- 19-09-2025, 10:58:06Mesela bayi olmadan. Direkt kendizin çinden araba alsanız bunu kendi adınıza TR plaka ala biliyormusunuzokcanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-09-2025, 11:00:56Türkiye vatandaşı olmadığım için tamda bilmiyorum hocam sizin yasal prosedürleri.niks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-09-2025, 11:03:06Türkiye'de satışa sunulmayan bir modeli Türkiye'ye Çin'den getirsem nasıl alabilirim demek istemiş hocam arkadaş.okcanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

(ekonomi)