• 09-09-2025, 19:58:47
    #1
    Üyeliği durduruldu
    FUPS kullandım, Papara kullandım, Sipay vb. olmuyor bende benim ihtiyacım olan başka firmalar. 18 yaşının altındayım, limit yüksek olmalı ve IBAN verilmeli.
  • 09-09-2025, 20:00:10
    #2
    Ben 18'in altındayken (profilimde yaşım yazıyor, bundan 12-13 yıl önce) İş Bankası ilk imza hesabı kullanıyordum. Hala var mı öyle şeyler hiç bilmiyorum, dilersen bir araştır.

    Kuveyt Türk de kullanılabiliyordu.
  • 09-09-2025, 20:01:19
    #3
    En iyisi sanırım
    İş Bankası imza hesabı.
  • 09-09-2025, 20:01:33
    #4
    Aile ile birlikte başvurunca bankalar hesap açıyor diye biliyorum.
  • 09-09-2025, 20:03:53
    #5
    Üyeliği durduruldu
    berkaykaracan35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aile ile birlikte başvurunca bankalar hesap açıyor diye biliyorum.
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş Bankası imza hesabı.
    Parasite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 18'in altındayken (profilimde yaşım yazıyor, bundan 12-13 yıl önce) İş Bankası ilk imza hesabı kullanıyordum. Hala var mı öyle şeyler hiç bilmiyorum, dilersen bir araştır.

    Kuveyt Türk de kullanılabiliyordu.
    Ailemle birlikte gittiğim çoğu bankadan ret yedik maaş lazımmış (vakıf ve halkbank hariç)
    iş bankası ise Annemin ve babamın doğru dürüst yazması yok, bu nedenle yapamıyoruz denedik personeller yardımcı olmuyor.
  • 09-09-2025, 20:06:38
    #6
    ismaiwz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ailemle birlikte gittiğim çoğu bankadan ret yedik maaş lazımmış (vakıf ve halkbank hariç)
    iş bankası ise Annemin ve babamın doğru dürüst yazması yok, bu nedenle yapamıyoruz denedik personeller yardımcı olmuyor.
    Ziraat deneyebilirsiniz hocam
  • 09-09-2025, 20:07:21
    #7
    Parasite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 18'in altındayken (profilimde yaşım yazıyor, bundan 12-13 yıl önce) İş Bankası ilk imza hesabı kullanıyordum. Hala var mı öyle şeyler hiç bilmiyorum, dilersen bir araştır.

    Kuveyt Türk de kullanılabiliyordu.
    Hocam ailem olmadan alınır mı?
  • 09-09-2025, 20:08:43
    #8
    Ziraat bankasına gidip ailenizin imzasıyla hesap açabilirsiniz ancak 18 yaşını doldurana kadar bu hesaptan para transferi yapamıyorsunuz sadece ibanınıza para gelebilir.
  • 09-09-2025, 20:23:45
    #9
    Reşit olmadığınız için zor hocam anca banka banka sorun durumu izah edin bankacı okeylerse anneniz yada babanızla gidersiniz daha mantıklı olur sizin için diğer türlü banka banka gezmek gerekecek