Ben 18'in altındayken (profilimde yaşım yazıyor, bundan 12-13 yıl önce) İş Bankası ilk imza hesabı kullanıyordum. Hala var mı öyle şeyler hiç bilmiyorum, dilersen bir araştır.

Kuveyt Türk de kullanılabiliyordu.