Aile ile birlikte başvurunca bankalar hesap açıyor diye biliyorum.
Ben 18'in altındayken (profilimde yaşım yazıyor, bundan 12-13 yıl önce) İş Bankası ilk imza hesabı kullanıyordum. Hala var mı öyle şeyler hiç bilmiyorum, dilersen bir araştır.
Kuveyt Türk de kullanılabiliyordu.
Ailemle birlikte gittiğim çoğu bankadan ret yedik maaş lazımmış (vakıf ve halkbank hariç)
iş bankası ise Annemin ve babamın doğru dürüst yazması yok, bu nedenle yapamıyoruz denedik personeller yardımcı olmuyor.