Merhaba, uzun süre yurt dışına(moskova) gideceğim. Kendi telefonumu iş odaklı kullanıyorum bundan dolayı Iphone 13 v.s kiralamayı düşünüyorum.
Daha önce kiraladığınız önerebileceğiniz bir yer olduysa link atarsanız sevinirim.
Ve kiralama konusun da sorun yaşar mıyım? kırmadığım, çizmediğim sürece çizdin ettin deme şansları var mı?
Telefon kiralamak istiyorum
9
●298
- 09-09-2025, 16:13:02hocam afedersin ama senin düşüncedeki adama söylemek istemiyorum ama .... derler o kelimeyi kendine ne yakıştırıyorsan koy oraya madem 2.elde olur letgo yada sahibinden bul 2.el aldıgın fiyatın 3-5 altına sat kiralamış olursun belki fırsat telefonu bulursan daha pahalıya satarsın bedava kullanmış olursun sırf burda konu acmak ıcın konu acanlar var sizin yuzunden aradıgımız seylerı bulamıyoruz .
- 09-09-2025, 16:32:06Ne alaka hocam? bir çok kişi Telefon kiralama servislerini kullanıyor. İş için geçici olarak telefon lazım neden 50.000₺ gibi rakamlar ödeyeyim? 1 Ay sonra telefona bir daha ihtiyacım olmayacak. Konuyu baltalamanıza gerek yok, fikrin yoksa yorum yapmadan geçebilirsin.guven1938 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-09-2025, 17:04:1313 yd 50 k değil 15 e alırsın 13 e verirsin en baba bana tdk gibi cevap vermezsen sevinirimMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-09-2025, 17:04:43Çok boş yaptın hocam iyi forumlarguven1938 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle