Merhaba, uzun süre yurt dışına(moskova) gideceğim. Kendi telefonumu iş odaklı kullanıyorum bundan dolayı Iphone 13 v.s kiralamayı düşünüyorum.
Daha önce kiraladığınız önerebileceğiniz bir yer olduysa link atarsanız sevinirim.
Ve kiralama konusun da sorun yaşar mıyım? kırmadığım, çizmediğim sürece çizdin ettin deme şansları var mı?