guven1938 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam afedersin ama senin düşüncedeki adama söylemek istemiyorum ama .... derler o kelimeyi kendine ne yakıştırıyorsan koy oraya madem 2.elde olur letgo yada sahibinden bul 2.el aldıgın fiyatın 3-5 altına sat kiralamış olursun belki fırsat telefonu bulursan daha pahalıya satarsın bedava kullanmış olursun sırf burda konu acmak ıcın konu acanlar var sizin yuzunden aradıgımız seylerı bulamıyoruz .
Ne alaka hocam? bir çok kişi Telefon kiralama servislerini kullanıyor. İş için geçici olarak telefon lazım neden 50.000₺ gibi rakamlar ödeyeyim? 1 Ay sonra telefona bir daha ihtiyacım olmayacak. Konuyu baltalamanıza gerek yok, fikrin yoksa yorum yapmadan geçebilirsin.