• 09-09-2025, 04:50:19
    #1
    kısa isimli kullanıcı adlarına baktım ahmet demet gibi isimler denedim baktım hesaplar ağustos 2025 tarihli açılmış bu isimleri nasıl alıyorlar bilgisi olan varmı ?
  • 09-09-2025, 04:54:53
    #2
    yakın zamanda kullanıcı adı alma methodu vardı çok yayıldı ve popüler oldu birçok kişi binlerce kullanıcı adı aldı (bende dahil) bir kısmı instagram tarafından kalıcı kapatıldı bir kısmı kapanmadı ve hala duruyor
  • 09-09-2025, 04:59:33
    #3
    enesby07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yakın zamanda kullanıcı adı alma methodu vardı çok yayıldı ve popüler oldu birçok kişi binlerce kullanıcı adı aldı (bende dahil) bir kısmı instagram tarafından kalıcı kapatıldı bir kısmı kapanmadı ve hala duruyor
    özelden yazar mısınız hocam
  • 09-09-2025, 05:10:00
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
  • 09-09-2025, 08:57:01
    #5
    Forumda bütün alınan kullanici adlari kapanacak dediler hakkımıza girdiler beter olsunlar biz almadık kapanacak diye şimdi herkes meydana döktü elindekileri fıstık gibi nicknameler var
  • 09-09-2025, 14:02:34
    #6
    Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda bütün alınan kullanici adlari kapanacak dediler hakkımıza girdiler beter olsunlar biz almadık kapanacak diye şimdi herkes meydana döktü elindekileri fıstık gibi nicknameler var
    ınstagram temsilcileriyle bu durumu görüşüm bilgileri dahilinde olduğunu ve reaksiyon göstermeye hazırlandıklarını belirtti
  • 09-09-2025, 14:35:48
    #7
    Zilong adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ınstagram temsilcileriyle bu durumu görüşüm bilgileri dahilinde olduğunu ve reaksiyon göstermeye hazırlandıklarını belirtti
    tabikide öyle diyecekler hocam bu duruma kayıtsız kaldık, sistem hatası yüzünden insanlar binlerce dolar ödeyerek nickname satın alabildi. bizim ekosistemimiz üzerinden bedava şekilde gelir elde ettiler diyecek halleri yokya
  • 09-09-2025, 15:31:20
    #8
    Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabikide öyle diyecekler hocam bu duruma kayıtsız kaldık, sistem hatası yüzünden insanlar binlerce dolar ödeyerek nickname satın alabildi. bizim ekosistemimiz üzerinden bedava şekilde gelir elde ettiler diyecek halleri yokya

    hahahaha evet öyle diyeceklerdi tabii