Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tabikide öyle diyecekler hocam bu duruma kayıtsız kaldık, sistem hatası yüzünden insanlar binlerce dolar ödeyerek nickname satın alabildi. bizim ekosistemimiz üzerinden bedava şekilde gelir elde ettiler diyecek halleri yokya

hahahaha evet öyle diyeceklerdi tabii