Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda bütün alınan kullanici adlari kapanacak dediler hakkımıza girdiler beter olsunlar biz almadık kapanacak diye şimdi herkes meydana döktü elindekileri fıstık gibi nicknameler var
ınstagram temsilcileriyle bu durumu görüşüm bilgileri dahilinde olduğunu ve reaksiyon göstermeye hazırlandıklarını belirtti