• 06-09-2025, 13:52:34
    #1
    Balıkesir merkezdeyim, 10da başlayan elektrik kesintisi akşam 6ya kadar devam edecekmiş.

    Haftasonu 8 saat elektriği kesmek nasıl bir mantıktır cidden? İnsanlar evinde dinleniyorken mi yapılmalı bu kesinti? Haftaiçi insanlar evinde değilken mesai saatlerinde yapılması çok mu zor?

    Müşteri hizmetlerine şikayet ederken de devlet kurumlarının bilgisi var deniliyor. Ne güzel dünya..
  • 06-09-2025, 13:54:23
    #2
    Tam tersi olması gerekiyor hocam Hafta içi iş yerleri açık olduğu için hafta içi kesilmesi mantıklı olmaz.
  • 06-09-2025, 13:54:52
    #3
    Önemli bir arıza varsa peki? kesilmesi daha doğruysa? bence bir bakış açınız yanlış gibi...
  • 06-09-2025, 13:58:18
    #4
    Esha0710 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam tersi olması gerekiyor hocam Hafta içi iş yerleri açık olduğu için hafta içi kesilmesi mantıklı olmaz.
    Bölgesel bir çalışma var hocam, bölgede konut sayısı iş yerlerinden daha fazla. İş açısından yoğun bir bölge değil.

    xresull0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önemli bir arıza varsa peki? kesilmesi daha doğruysa? bence bir bakış açınız yanlış gibi...
    Önemli bir arıza olmamasından ötürü isyanım zaten. Sokak çalışması, kablo yenilemesi..
  • 06-09-2025, 13:59:24
    #5
    Kesinti Zorunlu olabilir hocam kaçak vs durumları için ama kaçak yoksa gece 00.00 sabah 8 arası yapılabilirdi.
  • 06-09-2025, 14:03:38
    #6
    [QUOTE=Görkem;1089765240]Bölgesel bir çalışma var hocam, bölgede konut sayısı iş yerlerinden daha fazla. İş açısından yoğun bir bölge değil.

    Konut sayısı fazla ise çevredeki okul sayısı fazladır. Pazartesi okullar açılıyor bir çok birikmiş işi son haftaya bırakmışlar o zaman okullarda bir sorun yaşanmaması adına.
  • 06-09-2025, 14:25:28
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bence isyanınızda haklı olabilirsiniz fakat bu kadar büyütmeye gerek yok hocam. çamaşırınız biraz koksun biraz da bilgisayarda takılmayın. Bu konulara da hiç takılmayın.