Balıkesir merkezdeyim, 10da başlayan elektrik kesintisi akşam 6ya kadar devam edecekmiş.

Haftasonu 8 saat elektriği kesmek nasıl bir mantıktır cidden? İnsanlar evinde dinleniyorken mi yapılmalı bu kesinti? Haftaiçi insanlar evinde değilken mesai saatlerinde yapılması çok mu zor?

Müşteri hizmetlerine şikayet ederken de devlet kurumlarının bilgisi var deniliyor. Ne güzel dünya..