[QUOTE=Görkem;1089765240]Bölgesel bir çalışma var hocam, bölgede konut sayısı iş yerlerinden daha fazla. İş açısından yoğun bir bölge değil.

Konut sayısı fazla ise çevredeki okul sayısı fazladır. Pazartesi okullar açılıyor bir çok birikmiş işi son haftaya bırakmışlar o zaman okullarda bir sorun yaşanmaması adına.