• 04-09-2025, 02:09:31
    #1
    Güzel olan her şey hayatımızdan çok çabuk şekilde mi gidiyor?
    Yoksa biz güzel şeylerin değerini bilmeyecek kadar nankör varlıklar mıyız ?
  • 04-09-2025, 02:11:10
    #2
    Selam olsun,

    Bence insan güzel olan şeyin gittiğini değil ne yapıp kaybettiğini düşünmeli ki bir dahaki gelen güzelliği kaybetmesin.
    Temel sorun güzel şeylerin rastgele geldiğini ve bizden bağımsız gittiğini düşünmemiz.
    Şimdi kızacaklar ama gelmesi gibi gitmesi de bizim sayemizde olabilir, en azından olabilir mi diye düşünmek lazım.
  • 04-09-2025, 02:16:42
    #3
    Güzellikler, hayatın rüzgarında yaprak gibi savrulur, doğası gereği kaçınılmaz bir veda taşır. Yine de bu hızlı gidiş, değerlerini soldurmaz; aksine, anın kıymetini fısıldar ruhumuza. Nankörlük, kör bir alışkanlıktır; elimizdekini sıradanlaştırırız, kaybolunca pişmanlık çiçeklenir. Asıl kusur, onları ebedi sanmamızda yatar, kucaklamak yerine. Değer bilmeyi öğrenelim ki, her güzel an, kalpte sonsuz bir yankı bıraksın. Vesselam...
  • 04-09-2025, 02:25:08
    #4
    Bilmiyorum
  • 04-09-2025, 02:37:21
    #5
    Evet bazı güzel şeyler dün gitti
  • 04-09-2025, 04:35:31
    #6
    Kapının koluna uzanacak yaşa geldiğinde, gitmeyi öğrenir insan... Paulo Coelho
  • 04-09-2025, 10:17:18
    #7
    En iyisi sanırım
    Google bile gitti hocam