Selam olsun,
Bence insan güzel olan şeyin gittiğini değil ne yapıp kaybettiğini düşünmeli ki bir dahaki gelen güzelliği kaybetmesin.
Temel sorun güzel şeylerin rastgele geldiğini ve bizden bağımsız gittiğini düşünmemiz.
Şimdi kızacaklar ama gelmesi gibi gitmesi de bizim sayemizde olabilir, en azından olabilir mi diye düşünmek lazım.