• 28-08-2025, 13:56:15
    #1
    Merhaba,
    Tablet alacağım hangisini önerirsiniz?
    Xiaomi pad 7 ve ipad 11 arasında kaldım
    Xiaomi 144 hz olduğu için almaktan yanayım siz ne düşünüyorsunuz fikirleriniz için teşekkür ederim.

    Fiyatlar aynı
  • 28-08-2025, 13:58:29
    #2
    Hocam ben Apple-dan yanayim ya Xiaomi ekrandan ve sarjdan daha iyi olsa da, CPU-ya bakarsak Apple tavsiye ederim
  • 28-08-2025, 14:02:40
    #3
    Nako1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben Apple-dan yanayim ya Xiaomi ekrandan ve sarjdan daha iyi olsa da, CPU-ya bakarsak Apple tavsiye ederim
    Biraz araştırdım pek şikayet göremedim acaba yeni tablet olduğu için mi bilmiyorum
  • 28-08-2025, 14:32:32
    #4
    takip+
  • 28-08-2025, 14:36:06
    #5
    Kullananya da bilgisi olan paylaşırsa sevinirim
  • 28-08-2025, 14:42:24
    #6
    Hocam alacaksanız ben ipad derim ama başka öneri isterseniz
    link: Huawei Tablet
  • 28-08-2025, 18:26:24
    #7
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam alacaksanız ben ipad derim ama başka öneri isterseniz
    link: Huawei Tablet
    Jiroskop huaweide yok diye biliyorum, google desteğide olmaması büyük dezavantaj diye biliyorum. Bu konuda fikrinizi almak isterim
  • 28-08-2025, 19:33:26
    #8
    ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Jiroskop huaweide yok diye biliyorum, google desteğide olmaması büyük dezavantaj diye biliyorum. Bu konuda fikrinizi almak isterim
    İpadın da googlesi yok sonradan yükleniyor hocam.
    Jiroskop bir eksi katılıyorum bunu önerme sebebim 1k daha ucuz ve yanında klavye var diye.