Merhaba,
Tablet alacağım hangisini önerirsiniz?
Xiaomi pad 7 ve ipad 11 arasında kaldım
Xiaomi 144 hz olduğu için almaktan yanayım siz ne düşünüyorsunuz fikirleriniz için teşekkür ederim.
Fiyatlar aynı
Pad 7 nasıl? kullanan var mı? R10+
7
●102
- 28-08-2025, 14:02:40Biraz araştırdım pek şikayet göremedim acaba yeni tablet olduğu için mi bilmiyorumNako1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-08-2025, 14:42:24Hocam alacaksanız ben ipad derim ama başka öneri isterseniz
link: Huawei Tablet - 28-08-2025, 18:26:24Jiroskop huaweide yok diye biliyorum, google desteğide olmaması büyük dezavantaj diye biliyorum. Bu konuda fikrinizi almak isterimİbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-08-2025, 19:33:26İpadın da googlesi yok sonradan yükleniyor hocam.ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Jiroskop bir eksi katılıyorum bunu önerme sebebim 1k daha ucuz ve yanında klavye var diye.