Konu
Pad 7 nasıl? kullanan var mı? R10+
28-08-2025, 14:02:40
#3
ahmethx
Nako1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam ben Apple-dan yanayim ya Xiaomi ekrandan ve sarjdan daha iyi olsa da, CPU-ya bakarsak Apple tavsiye ederim
Biraz araştırdım pek şikayet göremedim acaba yeni tablet olduğu için mi bilmiyorum