Nako1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben Apple-dan yanayim ya Xiaomi ekrandan ve sarjdan daha iyi olsa da, CPU-ya bakarsak Apple tavsiye ederim
Biraz araştırdım pek şikayet göremedim acaba yeni tablet olduğu için mi bilmiyorum