Konu
Pad 7 nasıl? kullanan var mı? R10+
28-08-2025, 18:26:24
#7
ahmethx
İbrahimH adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam alacaksanız ben ipad derim ama başka öneri isterseniz
link:
Huawei Tablet
Jiroskop huaweide yok diye biliyorum, google desteğide olmaması büyük dezavantaj diye biliyorum. Bu konuda fikrinizi almak isterim