Eylül ortası gibi taşınacağım ve adreste altyapı yok. Gitmediğim firma kalmadı ve hepsi port yok beklemeniz lazım altyapı yok beklemeniz lazım diyor. Bina yeni ilk biz oturacağız fakat maalesef böyle olacağını hiç düşünmezdim.
Turkcell Superbox 1TB 1700₺ Fiyat çıkıyor aylık buna okey gibiyim. Önerdiğiniz başka bişey varmı? Bu uydulu internetler falan oluyordu o nasıl kullanan var mı acaba? Birde Turkcell Boxlarda kaç mb internet hızı alırız kullanan varmı?
Taşınıyorum Altyapı Yok (Superbox Tarzı Öneri)
9
●186
- 26-08-2025, 00:29:18
- 26-08-2025, 00:35:06Ustam o 15mbps yani saniyede 2mb bile download edemiyor. Kanser eder hiçbirşey açamayız. TV Telefonlar PC Sıkıntı yaşatır gibi.coderxmax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-08-2025, 00:35:56Supoerbox kullanıyorum 4 yıldır altyapı yok malesef.batuhanfurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öldürmesede damlıyor diyim size. bazen çekiyor bazen çekmiyor. alternatifleri dehşet durumda. ver her yıl %100 zam geliyor.
ayda 200 ödüyordum 400 gb a , sonra 400 oldu sonra 900 sonra 1800 lere kadar çıktı.
hız konusuna gelince max 50 gördüm.
minde 9-10 bulunduğun yere göre - 26-08-2025, 00:36:39Aynı dertten muzdarip biri olarak , vodafone uydu ve tt magnet araştırıp gidip konuşan biri olarak söylüyorum , maalesef tek seçenek superbox. Aralarında en uygun ve en stabili olarak.
- 26-08-2025, 00:36:48coderxmax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHocam 1700₺ 1TB Şuan sanırım.Mun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-08-2025, 00:40:37Uydularda kopma problemi mi oluyor hocam. Superboxda karar vereceğiz galiba fiyatda epey yüksek ama yapıcak bişey yok gibi.CybeRCodeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-08-2025, 00:43:51Uydu denemedim hocam fiyatları duyunca. Ama superbox bende 70-80 leri rahat rahat görüyor. Fiyatlar evet yüksek bariz , ama alternatif çıkartan firma olmayınca , maalesef tekelinde oluyoruz Turkcell in.batuhanfurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-08-2025, 00:54:49Az önce Turksat Kablo'da adresimde 100mbps vdsl altyapı çıktı. Başvurdum onayladım herşeyi bakalım yarın arayıp iptal altyapı yok diyecekmi bunlarda. 1 Sokak altta altyapı var belki direkten direkt çekmeyi denerler. Baya firma denemiştim bunların reklamı önüme denk geldi altyapı gösterdi inşallah çözülür.