coderxmax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Turktelekom magnet bakın bi isterseniz hocam. Ben de arayıştayım.
Mun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Supoerbox kullanıyorum 4 yıldır altyapı yok malesef.
öldürmesede damlıyor diyim size. bazen çekiyor bazen çekmiyor. alternatifleri dehşet durumda. ver her yıl %100 zam geliyor.

ayda 200 ödüyordum 400 gb a , sonra 400 oldu sonra 900 sonra 1800 lere kadar çıktı.
hız konusuna gelince max 50 gördüm.
minde 9-10 bulunduğun yere göre
Hocam 1700₺ 1TB Şuan sanırım.