Taşınıyorum Altyapı Yok (Superbox Tarzı Öneri) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Taşınıyorum Altyapı Yok (Superbox Tarzı Öneri)
9
●
186
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Taşınıyorum Altyapı Yok (Superbox Tarzı Öneri)
1
2
26-08-2025, 00:57:45
#10
TeknoEVO
Superbox kullanıyorum hız olarak güzel konuma göre değişir tabiki ben 100+ üstünde kullanıyorum hiç daha az olmadı ama kota kısmı biraz sorun paketim 1tb ama her ay 2500₺ den az ödemiyorum
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler