• 24-08-2025, 22:59:22
    #1





    02/2025 tarihinde adıma kayıtlı tüm icra dosyalarını kapattım. Adliyeden bankalara bildiri gönderdim blokeli tüm hesapları kaldırdım. İcra yönünde yer alan her işlemi sorunsuz tamamladım.

    X Bankasından icradan öncesinde ve hale devam eden 2.500 TL limitli kredi kartım mevcut. Şubat ayından bu yana hep %40'ını harcadım ve daima gününde tam ödeme yaptım.

    Sigortalı senelerdir çalıştığım şirket mevcut. Maaş müşterisi olduğum banka şubeye gidip gerekli belgeleri verdiğim halde maalesef kredi kartına bile red veriyor. Diğer bankalar zaten full red.

    Şu durumda ne yapmam lazım önerileriniz nelerdir ?
  • 24-08-2025, 23:01:53
    #2
    küçük kredi kartındaki limitle düzenli ödemeler yaparak düzenli alışveriş ile.
  • 24-08-2025, 23:03:09
    #3
    Hocam kredi sorgusu vs yapıyorsanız bankalardan yani şansınızı deniyorsanız sık sık bunu yapmayın her denemede puanınız daha çok azalıyor.
  • 24-08-2025, 23:03:11
    #4
    1 sene civarı kullanın kartı limitin %50 sini geçmeyin 6-7 içinde ufak ufak toparlanıyor
  • 24-08-2025, 23:04:33
    #5
    Merhabalar, adliyeden bankalara bildiri gönderme işlemini tam olarak nasıl yaptınız rica etsem bana bu konuda yardımcı olur musunuz?

    Bende 1.5 sene kadar önce icra dosyalarımı kapattım fakat böyle bir bildiri göndermedim. Kredi notum hiç yoktu sigortalı bir işe başladığımda maaş hesabının olduğu banka 5k lık bir kredi kartı verdi düzenli olarak kullanmam sonucunda 5-6 ay içerisinde 1254 puana geldim fakat hala kredi ve kredi kartı alamıyorum. Şuan garantiden teminatlı kredi kartı aldım ve bir kaç fatura talimatı ekledim 3-4 ay kadarda bunu kullanacağım. Sizde bu şekilde yükseltebilirsiniz belki
  • 24-08-2025, 23:06:13
    #6
    OsmanAkcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    küçük kredi kartındaki limitle düzenli ödemeler yaparak düzenli alışveriş ile.
    Aylardır düzenli yapıyorum hocam onu. Hiç aksatmıyorum ve sadece % 40'ını kullanıyorum. Konuda belirttiğim gibi.
  • 24-08-2025, 23:07:46
    #7
    Turkiyemmm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 sene civarı kullanın kartı limitin %50 sini geçmeyin 6-7 içinde ufak ufak toparlanıyor
    frknbrc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kredi sorgusu vs yapıyorsanız bankalardan yani şansınızı deniyorsanız sık sık bunu yapmayın her denemede puanınız daha çok azalıyor.
    Haftada 1 kere ayda 4 kere sadece maaş müşterisi olduğum bankadan deniyorum.
  • 24-08-2025, 23:10:04
    #8
    X_Blogger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haftada 1 kere ayda 4 kere sadece maaş müşterisi olduğum bankadan deniyorum.
    deneme bu riskli müşteri oldugun anlamına geliyor bankalar risk görüyor en az 2 ay hiçbir başvuru yapma hiçbir bankaya özellikle mobil uygulamalardan.
  • 24-08-2025, 23:10:06
    #9
    MitiSen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, adliyeden bankalara bildiri gönderme işlemini tam olarak nasıl yaptınız rica etsem bana bu konuda yardımcı olur musunuz?

    Bende 1.5 sene kadar önce icra dosyalarımı kapattım fakat böyle bir bildiri göndermedim. Kredi notum hiç yoktu sigortalı bir işe başladığımda maaş hesabının olduğu banka 5k lık bir kredi kartı verdi düzenli olarak kullanmam sonucunda 5-6 ay içerisinde 1254 puana geldim fakat hala kredi ve kredi kartı alamıyorum. Şuan garantiden teminatlı kredi kartı aldım ve bir kaç fatura talimatı ekledim 3-4 ay kadarda bunu kullanacağım. Sizde bu şekilde yükseltebilirsiniz belki
    Bağlı olduğum icra dairelerine gittim. Bankalara bildiri göndermesini istedim. Sonra gidip harcırah yatırdım. Tüm bankalara icra borcu yoktur ve kapanmıştır yazısı gönderdim. Avukat icrayı kapatsan bile kullanmadğın bankada gene icra zamanında bloke olur ve o blokede sana engel olur demişti. Ona istinaden bu şekilde işlem yaptım.