Merhabalar, adliyeden bankalara bildiri gönderme işlemini tam olarak nasıl yaptınız rica etsem bana bu konuda yardımcı olur musunuz?

Bende 1.5 sene kadar önce icra dosyalarımı kapattım fakat böyle bir bildiri göndermedim. Kredi notum hiç yoktu sigortalı bir işe başladığımda maaş hesabının olduğu banka 5k lık bir kredi kartı verdi düzenli olarak kullanmam sonucunda 5-6 ay içerisinde 1254 puana geldim fakat hala kredi ve kredi kartı alamıyorum. Şuan garantiden teminatlı kredi kartı aldım ve bir kaç fatura talimatı ekledim 3-4 ay kadarda bunu kullanacağım. Sizde bu şekilde yükseltebilirsiniz belki