02/2025 tarihinde adıma kayıtlı tüm icra dosyalarını kapattım. Adliyeden bankalara bildiri gönderdim blokeli tüm hesapları kaldırdım. İcra yönünde yer alan her işlemi sorunsuz tamamladım.

X Bankasından icradan öncesinde ve hale devam eden 2.500 TL limitli kredi kartım mevcut. Şubat ayından bu yana hep %40'ını harcadım ve daima gününde tam ödeme yaptım.

Sigortalı senelerdir çalıştığım şirket mevcut. Maaş müşterisi olduğum banka şubeye gidip gerekli belgeleri verdiğim halde maalesef kredi kartına bile red veriyor. Diğer bankalar zaten full red.

Şu durumda ne yapmam lazım önerileriniz nelerdir ?