Kedim Mama Yemiyor
13
●346
- 22-08-2025, 09:22:31Merhaba arkadaşlar, önceden Nd mama kullanıyordum 60-70kg kullanmışımdır. Son aldığım aynı çeşit nd mamayı kedim yemedi. Proplan 400grlik paket verdim onu yemeye başladı. Daha sonrasında 10kglik aynı proplan mamanın büyüğünü aldım. Paketi açtım fakat koklayarak geri gitti. Mamayı yemiyor. Açlıktan içtiği suyu kustu. Bu mamayı nasıl yedirebilirim? Çok seçici bir kedi. Her ıslak mamayı yemez, her ödül mamasını yemez.
- 22-08-2025, 09:29:06hocam geçişi kendisi yaptı zaten. Nd kullanıyordum sürekli. Maması bitti yeni paket nd aldım. Yüzüne bakmadı. Bende proplan 400grlik paket aldım onu yedi. Daha sonra proplanın 10kgliklerinden aldım şimdi bunu yemiyor.Jailer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2025, 09:32:40Hocam geçişten kastım . 1 mamadan diğerine geçerken , 10 15 günlük bir sürece yaymanız gerekiyor . %75 eski mama %25 yeni mama oranıyla başlayıp sonrasında bu oranınları değiştirerek en son yeni mamaya geçmeniz gerekiyor. Aksi halde sindirim sorunları yaşıyorlar ki ND den Propolan gibi bir mamaya geçişte bu durumun yaşanması şaşırtıcı olmaz , Aldığınız son mamanın orjinalliğine güveniyorsanız , ben bir veteriner kontrolüne gitmenizi öneririm .
- 22-08-2025, 09:41:13Arkadaş yeni mamaya geçmemiş. Aldığı mamayı tekrar almış kedi onu yememiş.Jailer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2025, 09:43:51Arkadaşın kedisi ND yi bırakınca 400gr lık Proplan a geçmiş . Bu geçiş söylediğim şekilde yapılmadıysa kedide sorun yaratabilir . Kedi 400gr paketi yedi geçiş tamam diye bir durum yok. Burda dengeli geçiş yapılmalı , aksi halde bir rahatsızlık oluştuysa hiç bir mamayı yemez.
- 22-08-2025, 09:44:03Hocam veterinere götürün günde 2 den fazla kusuyorsa hemen acile götürün mama yememesi ayrı seçici olması ayrıdır.
- 22-08-2025, 09:50:59kusma sebebi mama yememesi hocam, daha öncede yaptı aynısını. Veterinerede sormuştum mama yemediği zaman su içerse kusar demişti. Şuan ödül maması veriyorum yiyor.candemiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle