Merhaba arkadaşlar, önceden Nd mama kullanıyordum 60-70kg kullanmışımdır. Son aldığım aynı çeşit nd mamayı kedim yemedi. Proplan 400grlik paket verdim onu yemeye başladı. Daha sonrasında 10kglik aynı proplan mamanın büyüğünü aldım. Paketi açtım fakat koklayarak geri gitti. Mamayı yemiyor. Açlıktan içtiği suyu kustu. Bu mamayı nasıl yedirebilirim? Çok seçici bir kedi. Her ıslak mamayı yemez, her ödül mamasını yemez.