Merhaba , Nd yi seven kedinin geri bırakması zor. Proplan nd ye göre çok düşük kalır . Mama geçişinde alıştırma sürecini yaptınız mı ? Altında yatan farklı bir sorun olabilir .
hocam geçişi kendisi yaptı zaten. Nd kullanıyordum sürekli. Maması bitti yeni paket nd aldım. Yüzüne bakmadı. Bende proplan 400grlik paket aldım onu yedi. Daha sonra proplanın 10kgliklerinden aldım şimdi bunu yemiyor.