• 21-08-2025, 15:41:13
    #1
    Şuan q7 max kullanıyorum memnunum fakat yeni modellere geçmek istiyorum;

    bütçe: 40k

    gözüme kestirdiğim 3 model var;

    - qrevo l
    - qrevo c
    - s8 pro

    belki kullananlarınız vardır memnun kalan kalmayan veya farklı bir roborock modeli önerebilecek arkadaşların yorumlarına çok ihtiyacım var.
  • 21-08-2025, 15:52:14
    #2
    8s pro kullanıyorum çok memnunum paspas süper temizlik işinde %50 yükümüzü aldı.
  • 21-08-2025, 19:52:32
    #3
    bende qrevo l kullanıyorum 2 aydır gayet memnunum 3 haftada 1 filan su haznesini değiştiriyorum ve 5-6cm yüksekliğe kadar tırmanabiliyor halı üstünde ki performansını denemedim hiç halılarım serili değil paspası ve süpürmesi güzel ama yine de çok köşe dip bucaklarda biraz bırakıyor pislik
  • 22-08-2025, 18:47:03
    #4
    Yusufo5498 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende qrevo l kullanıyorum 2 aydır gayet memnunum 3 haftada 1 filan su haznesini değiştiriyorum ve 5-6cm yüksekliğe kadar tırmanabiliyor halı üstünde ki performansını denemedim hiç halılarım serili değil paspası ve süpürmesi güzel ama yine de çok köşe dip bucaklarda biraz bırakıyor pislik
    qrevo l ve c arasında kalarak C modelini aldım yine de içime çok sinerek almadığım için açmadım bekletiyorum olurda belki iyi bir model denk gelirse değiştirmeyi düşünüyorum sıcak suyla paspas yıkama özelliği var mı sizin L modelinde