Şuan q7 max kullanıyorum memnunum fakat yeni modellere geçmek istiyorum;
bütçe: 40k
gözüme kestirdiğim 3 model var;
- qrevo l
- qrevo c
- s8 pro
belki kullananlarınız vardır memnun kalan kalmayan veya farklı bir roborock modeli önerebilecek arkadaşların yorumlarına çok ihtiyacım var.
Roborock Önerisine İhtiyacım Var
3
●144
- 21-08-2025, 19:52:32bende qrevo l kullanıyorum 2 aydır gayet memnunum 3 haftada 1 filan su haznesini değiştiriyorum ve 5-6cm yüksekliğe kadar tırmanabiliyor halı üstünde ki performansını denemedim hiç halılarım serili değil paspası ve süpürmesi güzel ama yine de çok köşe dip bucaklarda biraz bırakıyor pislik
- 22-08-2025, 18:47:03qrevo l ve c arasında kalarak C modelini aldım yine de içime çok sinerek almadığım için açmadım bekletiyorum olurda belki iyi bir model denk gelirse değiştirmeyi düşünüyorum sıcak suyla paspas yıkama özelliği var mı sizin L modelindeYusufo5498 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
temizlik işinde %50 yükümüzü aldı.