Yusufo5498 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende qrevo l kullanıyorum 2 aydır gayet memnunum 3 haftada 1 filan su haznesini değiştiriyorum ve 5-6cm yüksekliğe kadar tırmanabiliyor halı üstünde ki performansını denemedim hiç halılarım serili değil paspası ve süpürmesi güzel ama yine de çok köşe dip bucaklarda biraz bırakıyor pislik
qrevo l ve c arasında kalarak C modelini aldım yine de içime çok sinerek almadığım için açmadım bekletiyorum olurda belki iyi bir model denk gelirse değiştirmeyi düşünüyorum sıcak suyla paspas yıkama özelliği var mı sizin L modelinde