bende qrevo l kullanıyorum 2 aydır gayet memnunum 3 haftada 1 filan su haznesini değiştiriyorum ve 5-6cm yüksekliğe kadar tırmanabiliyor halı üstünde ki performansını denemedim hiç halılarım serili değil paspası ve süpürmesi güzel ama yine de çok köşe dip bucaklarda biraz bırakıyor pislik