• 05-08-2025, 20:52:22
    #1
    Merhabalar arkadaşlar, daha önce başına gelen oldu mu bilmiyorum, pasta cila yapmadan bunu nasıl çıkarabilirim? Demir tozu mu onu da bilmiyorum. Araba kapıda dururken böyle bir şey nasıl oluyor anlamadım. Arabanın her tarafında var gökten yağmış gibi.

    https://hizliresim.com/rpaa6ci
  • 05-08-2025, 20:54:09
    #2
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar arkadaşlar, daha önce başına gelen oldu mu bilmiyorum, pasta cila yapmadan bunu nasıl çıkarabilirim? Demir tozu mu onu da bilmiyorum. Araba kapıda dururken böyle bir şey nasıl oluyor anlamadım. Arabanın her tarafında var gökten yağmış gibi.

    https://hizliresim.com/rpaa6ci
    hocam demir tozu sipreyleri var ilk başta arabayı yıka ama aldıgın markayıda sulandır boyaya zarar vermesin uğraşamam dersen bir detaylı temizlik yapan profosyonel bir yere git hallederler
  • 05-08-2025, 20:55:19
    #3
    Sarı bez direkt düz ovalayınca çıkarabilir deneyin lütfen temiz kuru bezle. Bendede asfalt atılınca yola girdim asfalt lekesi vardı oto yıkama 5000 tl para istedi 2018 de....
  • 05-08-2025, 20:56:53
    #4
    ekincanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sarı bez direkt düz ovalayınca çıkarabilir deneyin lütfen temiz kuru bezle. Bendede asfalt atılınca yola girdim asfalt lekesi vardı oto yıkama 5000 tl para istedi 2018 de....
    Tamamdır yarın sarı bez ile deniyim birde hocam.

    Ben anlamadım normalde bu yoktu, yeni yola da girmedim ama bugün arabayı yıkayayım dedim o zaman fark ettim
  • 05-08-2025, 20:57:42
    #5
    Gebze Tuzla tarafındamı oturuyorsun hocam ? Bu Taraflarda fabrika çok demir geridönüşüm fabrikaları sogutma işini fabrikanın dısına bırakarak yapıyor. ondan dolayı sordum.

    Benzin istasyonlarında demirtozu spreyi var hocam onunla komple arabayı ufak bir süngerle geçmen gerekiyor. Sıktıgında koyu mor renk geliyorsa dogru yoldasın hocam.
  • 05-08-2025, 20:57:58
    #6
    Webgelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam demir tozu sipreyleri var ilk başta arabayı yıka ama aldıgın markayıda sulandır boyaya zarar vermesin uğraşamam dersen bir detaylı temizlik yapan profosyonel bir yere git hallederler
    Hepsi olur mu hocam trendyoldan bakacağım
  • 05-08-2025, 20:58:37
    #7
    emrexlife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gebze Tuzla tarafındamı oturuyorsun hocam ? Bu Taraflarda fabrika çok demir geridönüşüm fabrikaları sogutma işini fabrikanın dısına bırakarak yapıyor. ondan dolayı sordum.

    Benzin istasyonlarında demirtozu spreyi var hocam onunla komple arabayı ufak bir süngerle geçmen gerekiyor. Sıktıgında koyu mor renk geliyorsa dogru yoldasın hocam.
    Yok ama bugün sakaryaya geldim hocam körfez üzerinden vs geçtim yani
  • 05-08-2025, 20:58:56
    #8
    .best ONE 🏆
    yakınında fabrika veya fırın varsa filtrelerini takmazlarsa arabanın üstünde siyah lekeler oluor ama elle geçiyor bende. bizim yakında da fırın var.
  • 05-08-2025, 21:00:06
    #9
    kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yakınında fabrika veya fırın varsa filtrelerini takmazlarsa arabanın üstünde siyah lekeler oluor ama elle geçiyor bende. bizim yakında da fırın var.
    Bugün sakaryaya geldim o zaman ondandır hocam elle çıkıyor ama çok fazla var elle çıkar çıkar bitmez bu