Hocam elin yatkın değilse hiç uğraşma boyana zarar verirsin. Öyle sadece Demir tozu temizleyici ile olmaz güzel bir işinin ehli uygulama merkezine götürmeni tavsiye ederim. Bu arada fotoğraftan tam net belli olmuyor ama evet demirtozu hatta çapak gibi duruyor.
Bende de vardı hocam. Divortex marka aldım bir şişe tek kullanıma yetti. Jetonlu yıkama yerine gidin önce arabayı bi yıkayın sulandırın. Sonra aldığınız ürün zaten spreyli geliyor her tarafına iyice spreyle sıkon. 10 dakşka bekleyin araba pes pembe oluyor. Sonra 2 sefer arabayı yıkayın. Zor çıkıyor o pembeleşen demir tozları. O yüzden tazyikli su ile kesin 2 kere yıkayın.
Bende de vardı hocam. Divortex marka aldım bir şişe tek kullanıma yetti. Jetonlu yıkama yerine gidin önce arabayı bi yıkayın sulandırın. Sonra aldığınız ürün zaten spreyli geliyor her tarafına iyice spreyle sıkon. 10 dakşka bekleyin araba pes pembe oluyor. Sonra 2 sefer arabayı yıkayın. Zor çıkıyor o pembeleşen demir tozları. O yüzden tazyikli su ile kesin 2 kere yıkayın.