bykanokan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende de vardı hocam. Divortex marka aldım bir şişe tek kullanıma yetti. Jetonlu yıkama yerine gidin önce arabayı bi yıkayın sulandırın. Sonra aldığınız ürün zaten spreyli geliyor her tarafına iyice spreyle sıkon. 10 dakşka bekleyin araba pes pembe oluyor. Sonra 2 sefer arabayı yıkayın. Zor çıkıyor o pembeleşen demir tozları. O yüzden tazyikli su ile kesin 2 kere yıkayın.
Tamamdır hocam bunu alıp deniyim