yakınında fabrika veya fırın varsa filtrelerini takmazlarsa arabanın üstünde siyah lekeler oluor ama elle geçiyor bende. bizim yakında da fırın var.
Bugün sakaryaya geldim o zaman ondandır hocam elle çıkıyor ama çok fazla var elle çıkar çıkar bitmez bu