• 05-08-2025, 01:11:17
    #19
    xumutx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kusura bakmayın 1 kez etiket atıyorum soruyu sorma sebebimi açıklamak adına.


    İstanbul Beylikdüzün'de yaşıyorum ve çok sık kontrol oluyor evet güzel bundan bir şüphem yok ama dediğim gibi süre ve sorular tuhaf geliyor.

    Asıl sebebi şu oldu..

    Eşim ile araçta giderken yunusların çevirmesine geldik rutin kontrol sanırım bilmiyorum önümüzde bir iki araç daha vardı el attı çektim sağa.

    Aşağı inebilir mısınız dedi indik kimlikleri alabilir miyiz dedi verdik sonrasında beni üst araması yaptı eşimi kadın polis olmadığı için aramadı..

    Sonrasında köşeye gelin lütfen diyerek aracı resmen didik didik aradılar torpido bagaj herşey hatta aracın içinde eşimin çantası vardı eliyle getirdi bu sizin mi dedi eşime evet dedi açar mısınız dedi ki bildiğim kadarı ile aracın kapalı yerleri ve kadın çanta vs aranmaz ama adam baktı..

    İşin garip kısmı polis eşime dönüp bu neyiniz dedi eşim dedi bana döndü bu eşiniz mi dedi hitaplar üslup çok garip sonra bir kaç soru daha nereye nerden falan evimden çıkalı 1 dakika olmuş Beylikdüzü bilenler bilir Marmara Park avm giderken köprünün altında çevirme olan yer..

    Sonra hayırlı günler dedi gidebilirsiniz araca bir girdim afedersiniz utanmazlar döşemeleri sokeceklermis koltuklar paspaslar vs rezil durum.

    Önümüz de ki araç şoförü de aracının aranması durumunda sinirlendi sözlü tartışma vardı.

    Lafın kısası kendim biraz baktım internet den bir çok unsur da yapamaz edemez diyor ama adamlar açık açık yapıyor böyle bir durumda ne yapmamız lazım demek istedim o yüzden sordum..
    size denk gelen işgüzarlık yapmış bence. gereksiz sorular olmuş doğru. aracınız siyahmı. siyah arabaları çok durdururlar genelde. bazıları kaba oluyor bu konuda haklısın.
  • 05-08-2025, 01:12:36
    #20
    xumutx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kusura bakmayın 1 kez etiket atıyorum soruyu sorma sebebimi açıklamak adına.


    İstanbul Beylikdüzün'de yaşıyorum ve çok sık kontrol oluyor evet güzel bundan bir şüphem yok ama dediğim gibi süre ve sorular tuhaf geliyor.

    Asıl sebebi şu oldu..

    Eşim ile araçta giderken yunusların çevirmesine geldik rutin kontrol sanırım bilmiyorum önümüzde bir iki araç daha vardı el attı çektim sağa.

    Aşağı inebilir mısınız dedi indik kimlikleri alabilir miyiz dedi verdik sonrasında beni üst araması yaptı eşimi kadın polis olmadığı için aramadı..

    Sonrasında köşeye gelin lütfen diyerek aracı resmen didik didik aradılar torpido bagaj herşey hatta aracın içinde eşimin çantası vardı eliyle getirdi bu sizin mi dedi eşime evet dedi açar mısınız dedi ki bildiğim kadarı ile aracın kapalı yerleri ve kadın çanta vs aranmaz ama adam baktı..

    İşin garip kısmı polis eşime dönüp bu neyiniz dedi eşim dedi bana döndü bu eşiniz mi dedi hitaplar üslup çok garip sonra bir kaç soru daha nereye nerden falan evimden çıkalı 1 dakika olmuş Beylikdüzü bilenler bilir Marmara Park avm giderken köprünün altında çevirme olan yer..

    Sonra hayırlı günler dedi gidebilirsiniz araca bir girdim afedersiniz utanmazlar döşemeleri sokeceklermis koltuklar paspaslar vs rezil durum.

    Önümüz de ki araç şoförü de aracının aranması durumunda sinirlendi sözlü tartışma vardı.

    Lafın kısası kendim biraz baktım internet den bir çok unsur da yapamaz edemez diyor ama adamlar açık açık yapıyor böyle bir durumda ne yapmamız lazım demek istedim o yüzden sordum..
    Hocam şüpe yoksa bu şekilde kesinlikle arayamaz. En fazla size actırır torpitoyu vs neyse yapacağınızı söyleyim hemen arama sırasında telefon ile video açıyorsunuz kayıta alıyorsunuz ve arayan şahsa kimlik ibraz etmesini istiyorsunuz ( mecbur etmek zorunda) hemen adliyeye gidip hukuksuz olarak arabam didik didik arandı deyip videoyu gösteriyorsunuz o arayan polisler sizi zaten arar özür diler şikayeticinizi çekin diye yalvarır bu kadar üzerine gidip gitmemek size kalmış
  • 05-08-2025, 01:13:13
    #21
    hakan79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    size denk gelen işgüzarlık yapmış bence. gereksiz sorular olmuş doğru. aracınız siyahmı. siyah arabaları çok durdururlar genelde. bazıları kaba oluyor bu konuda haklısın.

    Yok hocam bayi çıkışlı resmen flim dahi yok beyaz renk te çok şaşırdım açıkçası eşim ile modumuz o kadar düştü ki kahve içelim dedik evden çıktık 2 dk sonra yaşanılanlar böyle.
  • 05-08-2025, 01:13:51
    #22
    Polisler genç ise cevaplamıyorum hesap verme zorunluluğum da yok zaten. Ama yaşı 40-50 varsa cevaplıyorum. Ayrıca izni olmadan aracıda detaylı arayamaz.
  • 05-08-2025, 01:16:58
    #23
    adilesme71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şüpe yoksa bu şekilde kesinlikle arayamaz. En fazla size actırır torpitoyu vs neyse yapacağınızı söyleyim hemen arama sırasında telefon ile video açıyorsunuz kayıta alıyorsunuz ve arayan şahsa kimlik ibraz etmesini istiyorsunuz ( mecbur etmek zorunda) hemen adliyeye gidip hukuksuz olarak arabam didik didik arandı deyip videoyu gösteriyorsunuz o arayan polisler sizi zaten arar özür diler şikayeticinizi çekin diye yalvarır bu kadar üzerine gidip gitmemek size kalmış
    hocam gbt yapılan yerlerde arama izinli arama yapıyorlar zaten. günlük savcılıktan arama izni çıkıyor bazı cadde ve sokaklardan.
    hiç bi polis arayıp özür dilemez. arama yüzünden meslekten atılan ceza yiyen polis olmaz. arkadaş sokakta peşimize takılıp durdurup aradılar demiyor zaten sabit noktada gbt yapıp arıyorlar ve o da savcılık izinli oluyor.
  • 05-08-2025, 01:17:31
    #24
    hankmoody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polisler genç ise cevaplamıyorum hesap verme zorunluluğum da yok zaten. Ama yaşı 40-50 varsa cevaplıyorum. Ayrıca izni olmadan aracıda detaylı arayamaz.

    Hocam İstanbul da Beylikdüzü tarafında bir gün denk düşer iseniz beni anlayacaksınız motorsikletli yunusların neler yapabiliyor olduğunu
  • 05-08-2025, 01:18:06
    #25
    hakan79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam gbt yapılan yerlerde arama izinli arama yapıyorlar zaten. günlük savcılıktan arama izni çıkıyor bazı cadde ve sokaklardan.
    hiç bi polis arayıp özür dilemez. arama yüzünden meslekten atılan ceza yiyen polis olmaz. arkadaş sokakta peşimize takılıp durdurup aradılar demiyor zaten sabit noktada gbt yapıp arıyorlar ve o da savcılık izinli oluyor.
    Dostum arama izni öyle günlük çıkmaz bişry bulurlarsa savcıyı ararlar o ara çıkarırlar bende kolluk personeliyim öyle dan dun arama olmaz
  • 05-08-2025, 01:19:53
    #26
    Ben şahsen jandarma olarak hic bir vatandaşı daha o şekilde aramadım kimseyi rencide etmeye gerek yok eşinin yanında bunu yapanlar genelde mesleğe yeni başlamış işin artisliginde olan personeller.
  • 05-08-2025, 01:22:50
    #27
    adilesme71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben şahsın jandarma olarak hic bir vatandaşı daha o şekilde aramadan kimseyi rencide etmeye gerek yok eşinin yanında bunu yapanlar genelde mesleğe yeni başlamış işin artisliginde olan personeller.
    Tebrikler hocam doğru dediniz bırakın polis olmayı biz aile ve mahalle kültüründe büyümüş insanlar olarak yanında bayan olan bir adamın yaptığı yanlış dâhi olsa tamam abi sensin büyüksün diyip alttan alıp yürüyen insanlarız bazen ego ve kibir insanları farklı kılıyor 🤌