hakan79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
size denk gelen işgüzarlık yapmış bence. gereksiz sorular olmuş doğru. aracınız siyahmı. siyah arabaları çok durdururlar genelde. bazıları kaba oluyor bu konuda haklısın.

Yok hocam bayi çıkışlı resmen flim dahi yok beyaz renk te çok şaşırdım açıkçası eşim ile modumuz o kadar düştü ki kahve içelim dedik evden çıktık 2 dk sonra yaşanılanlar böyle.