Merak ettiğim bir konu var bilgisi olan veya tecrübe edinen kişilerden düşünce fikir ve görüş almak istiyorum.
Rutin kontroller de veyahut sokakta çarşıda yerin bir önemi yok aslında polis sizi durdurdu kendince şüphe unsuru teşkil etti diyelim zevkine durdurcak hali yok ya
GBT işlemi için kimlik istedi verdiniz üst araması dedi yaptı hiçbir sorun teşkil eden unsur Yok.
Bunları yapma esnasında
Nerden geliyorsun?
Nereye gidiyorsun?
Ne iş yapıyorsun?
Neden burdasın?
Gibi vs vs soruları sorma yetkisi bulunmakta mı ?
Veyahut sordu bizim bunlara cevap verme zorunluluğumuz var mı ?
Onlar için kimlik ve üst araması yeterli değil mi ?
Sadece merak ediyorum kimlik kontrolü üst araması yapmak 1 dk sorulan sorular cevaplar devamı 3 4 dk genelde devam ediyor da