celikmali adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bir de neden yüksek olması lazım taşındığım sitede biz 6. katta oturuyorduk dış ünitemizi 10. kata kurmuşlardı. Ama su gideri direkt klimadan gidere gidiyordu proje yapmışlar öyle.
Çok bir gürültü çıkarmıyor dış ünite görüntü olarakta önemli değil ama suyun akması lazım bir şekilde. yer koydurmak mantıklı mı acaba bilmiyorum evde çocuk var 1 yaşında sıkıntı olabilir belki o

Ben anlamıyorum ki elektrik işinden elektriçik bilir onu fiyatı çakmış ama 10 bin ne